Å gjøre lekser er ikke det barn ønsker å holde på med når man er ferdig på skolen . Ihvertfall var det sånn for meg når jeg var liten. Og jeg VET at det er flere barn som er som jeg var.

Men nå har jeg begynt å studere og leksene dukker opp igjen, også kalt arbeidskrav. Men de leksene jeg har fått nå er jo gøy! Det henger vel sammen med at jeg har valgt dette studiet selv, men uansett.

Jeg la ut noen bilder igår med skyggespill. Neste oppgave er linjer. Vi på studiet har fått en liste over temaer som vi må ta bilder av og legge på instagram. tenkte å dele den lista her så dere kan se. bilder i digitale medier

Denne oppgaven tenker jeg at kan tilpasses til ulike trinn i egen skolehverdag også. Min erfaring er at elevene er aktive på nett og det er jo litt gøy å møte elevene der de er. Ikke minst ved bruk at den «kjæreste vennen » mobiltelefonen !

Bilder fra neste tema kommer iløpet av helgen 🙂