Ja, da var enda et arbeidskrav unnagjort og skal stilles ut til uka.

Vi fikk et arbeidskrav som gikk ut på å illustrere «norske hemmeligheter». Vi fikk utdelt 4 hemmeligheter hver og har laget bilder til de tekstene som ble utdelt. Målet var å bruke ulike virkemidler for å få de frem, og det føler jeg har gått greit.

Her er mine:

Jeg jobber så inderlig hardt for at andre skal ha det bra.

skjønner ikke hvordan noen folk kan spise uten å vaske hendene først

du var ikke verdt den intimbarberinga

Jeg kjører på vennene mine hele tiden1

Man ser tydelig at det er ulike hemmeligheter og hva man kan legge i at er en hemmelighet. Syns det har vært en innholdsrik oppgave med mye tenking og gransking på hva som passer, og hva som ikke passer til teksten.
Er du interessert i flere hemmeligheter så kan du sjekke ut Norske hemmeligheter sin blogg.