Idag har vært en innholdsrik dag. Første utfordring er ferdig. Bilder av skygger ute i nærmiljøet var det vi skulle og deretter poste på instagram. Dette for å bli bedre kjent med bruk av instagram og et av verktøyene elever bruker i sin hverdag.

Her er noen av mine resultater.

image

Ikke lett å ta sine egne skygger,men ble ikke så værst 🙂

image

En blomst som nyter solen også med fint gjenskinn.

image

En busk som speilte seg i murveggen.

image

Knotter på en murstein liggenes rett ved bølgeplenen i pilestredet park. Heldig med symmetrien.

image

Rett flr sola gikk ved fikk jeg bilde av gjerdet v rimi like ved der jeg bor.

Bildene ble ganske så bra syns jeg.Jeg er veldig glad i å ta bilder og syns dete har vært  en morsom hjemmelekse å ha Neste tema som skal inn på mandag er linjer som tema. Har allerede startet 🙂 Resultatene jeg går for kommer på mandagen 🙂

God helg!